EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 25 2011

El 28 de febrer finalitza la inscripció al X Simposi i XIV Workshop de l’EUTDH

Fins el dia 28 de febrer de 2011, els alumnes i els representants de les entitats i empreses del sector turístic i hoteler que desitgin participar en el X Simposi i el XIV Workshop de l’EUTDH poden inscriure’s gratuïtament en aquest esdeveniment que anualment organitza l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (EUTDH UAB), i que facilita la trobada entre el sector empresarial i la universitat. El Workshop és un esdeveniment clau per establir i desenvolupar contactes adreçats a la inserció, en el món laboral, dels titulats i del futurs professionals del sector.

Aquesta trobada Universitat – Empresa compta amb la participació dels titulats del Centre, dels estudiants de segon, tercer i quart curs del Grau en Turisme, de segon i tercer del Graduat en Direcció Hotelera, així com dels estudiants dels postgraus i màsters que s’imparteixen a l’EUTDH.

En aquest esdeveniment hi són presents els representants de les empreses més prestigioses i capdavanteres del sector turístic, hoteler i del lleure.

En aquesta edició i, dins dels actes del XIV Workshop, es celebrarà el X Simposi de l’EUTDH on representants del món acadèmic podran reflexionar, analitzar i debatre les qüestions relacionades amb les estratègies del sector hoteler per afrontar la crisi.

Per a més informació sobre aquest esdeveniment i com realitzar les inscripcions, cliqueu sobre aquest web.

This entry was posted on Divendres, 25 Febrer, 2011 at 16:14 and is filed under alumnes, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, Ponències, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.