EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 24 2011

El grup de recerca TUDISTAR inicia un projecte de turisme sostenible a l’Equador

Posted in Recerca |

El projecte “Enfortiment de les microempreses productives turístiques per dones i joves de les comunitats quítxues” començarà al març a Quito. És una proposta de col·laboració amb un projecte liderat per la Universidad de Espacialidades Turísticas per enfortir les estructures i la gestió de les microempreses turístiques indígenes en l’àmbit andí, components importants de les economies locals.

El projecte se centra a Cantón de Loreto, on l’equip de recerca TUDISTAR, integrat per alguns investigadors de l’EUTDH, inicia una metodologia de treball com a model per a la seva aplicació en la resta del context. La definició d’un producte autèntic i la formació d’empresaris és clau per a la gestió i l’establiment d’uns canals de comercialització virtuals, atenent a uns paràmetres sostenibles. El projecte compta amb el suport del Fons de Solidaritat de la Universitat Autònoma de Barcelona.

This entry was posted on Dijous, 24 Febrer, 2011 at 21:33 and is filed under Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.