EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 11 2011

El Grau de Turisme s’estudia a la UAB

Estudia el Grau de Turisme a la UAB :

• Per conèixer món, aprendre a viatjar i assessorar als altres per fer-ho.

• Per comunicar-te bé i en diversos idiomes.

• Per saber organitzar tota mena d’esdeveniments.

• Per contribuir a crear experiències inoblidables.

• Per formar-te en gestió i planificació turística.

• Per tenir un munt d’opcions professionals en el sector econòmic més important i amb més creixement.

L’Escola

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera és el centre d’ensenyament superior de turisme i hoteleria de la Universitat Autònoma de Barcelona. Situat al Campus de Bellaterra, comparteix espai amb facultats i escoles dels àmbits humanístic, científic i tècnic, així com amb tots els serveis complementaris propis d’una de les universitats més avançades d’Europa, reconeguda com a Campus d’Excel·lència Internacional.

L’EUTDH, l’única escola de turisme universitària adscrita de Catalunya en assolir la màxima puntuació de nivell bàsic en el Programa d’Avaluació Institucional de Centres Adscrits de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU), porta més de 15 anys impartint docència universitària en l’àmbit turístic –graus, postgraus, mestratges i cursos d’especialització- en contacte permanent amb el sector turístic i hoteler: els convenis per a la realització de les pràctiques et facilitaran l’accés al món laboral a través de la borsa de treball.

Els Estudis

El Grau de Turisme de la UAB, concebut a partir de les directrius de l’Espai Europeu d’Educació Superior (“Pla Bolonya”) i homologat a nivell europeu, proporciona la formació necessària relacionada amb la gestió del sector turístic, combinant assignatures en administració i direcció d’empreses turístiques amb els coneixements propis i pluridisciplinaris de planificació turística en el sentit més ampli. Una formació integral que t’ajuda a adquirir habilitats i competències per aplicar-les en la teva futura activitat professional.

Les Sortides Professionals

• Empreses, organitzacions i institucions del sector (agències de viatges, hotels, centres d’oci, etc.).

• Establiments, serveis, entitats de promoció i oficines de turisme.

• Empreses relacionades amb l’oferta turística complementària al lloc de destinació i a les activitats de turisme temàtic.

• Empreses relacionades amb la creació, la distribució, la comercialització de productes i amb les tasques d’assessorament.

• Investigació turística en institucions públiques i privades.

• Consultoria.

• Docència.

Vols saber-ne més?

• Vine a les Jornades de Portes Obertes de la UAB i a les que organitzem a l’EUTDH al llarg del curs.

• Passa’t pel nostre estand al Saló de l’Ensenyament (Fira BCN).

• Demana’ns una sessió informativa personalitzada i visita les nostres instal·lacions.

• Connecta’t al nostre Facebook i pregunta el què vulguis.

Trobaràs tota la informació a:

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Edifici Blanc, Vila Universitària.
Campus de la UAB – Bellaterra
(Cerdanyola del Vallès)
E-mail: eutdh@uab.cat

This entry was posted on Divendres, 11 Febrer, 2011 at 17:48 and is filed under cursos, estudis, Futurs alumnes, Grau de Turisme, idiomes, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària, practiques, qualitat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.