EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 10 2011

La professora Beatriz González presenta una comunicació sobre l’aprenentatge dels alumnes Erasmus a l’EUTDH

Beatriz González, professora d’espanyol de la UAB Idiomes i de l’EUTDH va presentar un taller titulat “Autonomía del aprendiente de ELE a través de la tecnología y del desarrollo de la competencia digital” en el Congrés “XIX Encuentro Práctico de Profesores ELE”, celebrat a Barcelona els dies 17 i 18 de desembre de 2010.

En aquest esdeveniment, González va presentar les seves pròpies aportacions en una comunicació que recollia les experiències obtingudes amb els alumnes Erasmus que cursaven Espanyol a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB i on tractava diferents maneres per fomentar el desenvolupament de l’aprenentatge autònom de l’idioma dels estudiants a través de la tecnologia i del desenvolupament de la competència digital.

Podeu trobar el resum de la seva comunicació a:

This entry was posted on Dijous, 10 Febrer, 2011 at 23:00 and is filed under alumnes, Esdeveniments, idiomes, noves tecnologies, Ponències, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.