EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 08 2011

Oferta laboral per treballar en prestigiós hotel a Londres

Cadena hotelera de reconegut prestigi internacional ofereix llocs de treball per a hotel ubicat a la ciutat de Londres. La presentació i entrevistes de selecció es faran a l’EUTDH a finals de febrer.

Adreçada a: alumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, que hagin finalitzat els estudis de Turisme, Direcció Hotelera o de MBA Gestió Hotelera, o bé estiguin a punt de fer-ho durant el present curs 2010-11.

Els interessats/des, poden contactar amb Beatriz Santolalla, Coordinadora de la Titulació del Graduat en Direcció Hotelera.

• E-mail: beatriz.santolalla@uab.es

• Presencialment: Dilluns i dijous, de 10:30 a 12:30 h.; Dijous tarda, de 15:00 a 16:00 h. Dptx. 1.0.1. (1a planta de l’EUTDH).

Data límit de presentació de sol·licituds: 21 de febrer de 2011.

Abstenir-se persones que no reuneixin les condicions requerides, no es donarà resposta.

This entry was posted on Dimarts, 8 Febrer, 2011 at 20:38 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, ofertes laborals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.