EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 24 2011

El professorat de l’EUTDH participarà en el ‘VI Taller d’Emprenedoria i Innovació’

El proper dimecres 9 de febrer de 2011 (entre les 11 i les 13 hores), se celebrarà el VI Taller d’Emprenedoria i Innovació de l’EUTDH per al professorat de la nostra Escola. Aquest any, la professora Pepa Aguar impartirà el taller titulat “Algunes propostes per a la millora de la comunicació entre el professorat i els estudiants en el context de Bolonya”.

Les persones interessades en assistir-hi, confirmeu la vostra assistència al professor David Urbano per e-mail (david.urbano@uab.es) abans del dia 1 de febrer de 2011.

This entry was posted on Dilluns, 24 Gener, 2011 at 22:03 and is filed under cieu, Esdeveniments, professorat, qualitat. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.