EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 11 2011

Guardonats del II Premi CIEU 2010 a la idea més emprenedora

El lliurament del II Premi CIEU 2010 a la idea més emprenedora es va portar a terme en un acte públic celebrat el 14 de desembre de 2010 a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, on es van guardonar els projectes d’emprenedoria empresarial més innovadors de la comunitat de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’EUTDH.

Prèviament, es va celebrar una conferència titulada “Emprendre com a compromís amb un mateix” de la mà d’ Ivan Caballero, CEO i cofundador de ‘Muuby’ i d’ ‘Equalia’, i anteriorment, ‘Ad One’ i haver participat a ‘Asmedia 2009’, a més, d’haver desenvolupat càrrecs de responsabilitat a ‘Casio’ i ‘Pionner’. En aquesta ponència, Caballero donava com a exemple la seva carrera professional com a emprenedor i animava a la resta d’assistents a desenvolupar els seus propis projectes i fer realitat les seves innovadores idees en l’àmbit empresarial.

El jurat format per Maria Noguera, Cap d’Estudis de l’EUTDH; juntament amb Francesc Uroz, Director General de la nostra Escola; el Dr. David Urbano, responsable del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) i Elisabeth Ferri, membre del CIEU, van atorgar els premis als següents emprenedors/es:

Categoria EUTDH

• “Portal d’Internet de Rutes Personalitzades” de Marina Camañes Rosell.

• “Restaurant Nexes – Espai Comú” de Marina Muñoz Aguilar.

Categoria UAB

• “Turn on the light” de Jordi Frías Cacho i Cristina Navarro Barbagelata

També el jurat va entregar diplomes de reconeixement als finalistes del premi per la seva tasca realitzada i valorant molt positivament els seus projectes:

Categoria EUTDH

• “Esports Sense Límits de Sílvia Pradales Costi.

• “Zero-Zero”, d’Andrea Andrés Fantoba

Categoria UAB

• “Amulet” de Martí Ferran Vives

• “Aquam Decoracions” de Marta López Vicens, Patricia Miralles García, David Olmo Pérez i Ignasi Sabé Olivé

• “Articitat” de Jordi Hijos Zamora i Sergi Roma Rodríguez

El guardó CIEU ha consistit enguany en dos premis en metàl·lic de 450 euros, un per a la millor idea del estudiants de l’EUTDH i una altre per la resta de la comunitat universitària de la Universitat Autònoma de Barcelona. A més els guanyadors han rebut una inscripció gratuïta per 1 any a la revista ‘Emprendedores’.

La finalitat principal del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU), entitat de l’EUTDH, és donar el suport necessari a aquells emprenedors i emprenedores de l’àmbit universitari que vulguin iniciar-se en el món de l’emprenedoria, ja sigui a partir de la creació d’una empresa o a través del desenvolupament de les seves actituds emprenedores.

A banda del reconeixement del CIEU-EUTDH a la idea més emprenedora, les accions que es duen a terme des del CIEU es centren en donar informació, assessorament i formació a aquelles persones que vulguin engegar una iniciativa empresarial, així com oferir activitats i cursos relacionats amb la millora de les competències d’emprenedoria i innovació.

Per a més informació, visiteu el web del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries

This entry was posted on Dimarts, 11 Gener, 2011 at 22:02 and is filed under alumnes, cieu, Esdeveniments, premis, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.