EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 15 2010

El professor Francesc Romagosa realitza una estada de recerca al Canadà

Posted in beques, professorat, Recerca |

El professor de l’EUTDH, Francesc Romagosa, ha realitzat entre els mesos d’agost i desembre de 2010 una estada de recerca al Department of Recreation and Leisure Studies de la Universitat de Waterloo (Canadà). El professor Romagosa ha estat treballant amb el grup de recerca dirigit pel Dr. Paul Eagles, un dels principals experts internacionals en l’àmbit de l’ecoturisme i el turisme en espais naturals.

Les tasques realitzades durant aquests mesos d’estada a Waterloo han consistit en l’elaboració de diferents articles per ser publicats en revistes científiques de l’àmbit de les ciències socials i el medi ambient, així com la preparació d’un nou projecte de recerca, la impartició de conferències i altres activitats acadèmiques.

L’estada ha estat finançada per una beca postdoctoral “José Castillejo” del Ministeri d’Educació per a professors universitaris.

This entry was posted on Dimecres, 15 Desembre, 2010 at 10:45 and is filed under beques, professorat, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.