EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 13 2010

Últimes inversions en infraestructures i serveis a l’EUTDH

Posted in General |

L’EUTDH en la seva línia de millora constant ha completat algunes inversions en infraestructures dels serveis de suport de l’Escola durant aquest any 2010. A part de les renovacions i actualitzacions dels materials de suport informàtic, s’han realitzat innovacions tecnològiques per afavorir una docència de major qualitat, amb els últims recursos educatius per oferir unes classes més interactives als estudiants. En aquest sentit, s’ha adquirit una pissarra digital, també s’ha instal·lat un equip de projecció a l’Aula de Demostració, i s’ha millorat en la insonorització de les aules.

En l’apartat de grans inversions, s’ha efectuat el canvi de l’aparell que dóna refrigeració/ calefacció a la segona planta del Centre. A més, s’’han dut a terme renovacions i canvis dels materials auxiliars, cortines, mobiliari, etc., i d’aquesta forma, impedir que es deteriori l’aspecte de polidesa que sempre ha conservat la nostra Escola.

This entry was posted on Dilluns, 13 Desembre, 2010 at 15:53 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.