EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 09 2010

L’EUTDH, present al Twitter

Posted in General, noves tecnologies |

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB continua amb la seva filosofia d’incrementar la seva presència a les xarxes socials d’internet per tenir una comunicació més directa i fluïda amb tota la comunitat vinculada amb el nostre Centre de formació.

Després de l’experiència positiva al Facebook, amb la qual el perfil i pàgina de seguidors han assolit més de 2300 contactes i més de 1500 seguidors respectivament, l’EUTDH s’introdueix ara al món del Twitter, una altra de les xarxes socials amb més adeptes.

Els usuaris i usuàries que interactuïn més amb aquesta malla virtual, podran seguir les notícies i informacions sobre els estudis que imparteix l’Escola, convocatòries de beques, novetats sobre la comunitat universitaria, etc. al accedir a seguir el perfil de l’EUTDH, que el podeu trobar en aquesta adreça web: www.twitter.com/eutdh.

This entry was posted on Dijous, 9 Desembre, 2010 at 21:09 and is filed under General, noves tecnologies. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.