EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 30 2010

II Premi CIEU-EUTDH a la idea més emprenedora i activitats del curs 2010-2011

Enguany s’ha convocat la 2ª edició del Premi CIEU-EUTDH 2010 a la idea més emprenedora. L’objectiu d’aquest premi és fomentar l’esperit emprenedor i la innovació entre els membres de la comunitat universitària en general i, en particular, de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la UAB.

Es lliuraran dos premis en metàl·lic de 450 euros, un per a la millor idea del estudiants de l’EUTDH i una altre per la resta de la comunitat universitària de la Universitat Autònoma de Barcelona. A més els guanyadors rebran una inscripció gratuïta per 1 any a la revista ‘Emprendedores’.

L’entrega d’aquests dos premis es portarà a terme el proper dimarts 14 de desembre de 2010, a les 19:30 h, a l’aula 1.6. El tribunal d’avaluació dels projectes estarà format per:

• Maria Noguera (EUTDH)

• Francesc Uroz (EUTDH)

• Elisabet Ferri (CIEU-EUTDH)

• David Urbano (CIEU-EUTDH)

Aquí us deixem la invitació a l’acte de lliurament de la segona edició dels Premis CIEU-EUTDH.

La finalitat principal del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) és donar el suport necessari a aquells emprenedors i emprenedores de l’àmbit universitari, especialment de la UAB i de l’EUTDH que vulguin iniciar-se en el món de l’emprenedoria, ja sigui a partir de la creació d’una empresa o a través del desenvolupament de les seves actituds emprenedores.

A banda del reconeixement del CIEU-EUTDH a la idea més emprenedora, les accions que duem a terme des del CIEU es centren en donar informació, assessorament i formació a aquelles persones que vulguin engegar una iniciativa empresarial, així com oferir activitats i cursos relacionats amb la millora de les competències d’emprenedoria i innovació.

This entry was posted on Dimarts, 30 Novembre, 2010 at 19:05 and is filed under alumnes, cieu, empreses, premis, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.