EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 29 2010

1er any de l’EUTDH al Facebook

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB va començar a estar present a les xarxes socials, tot just fa un any (a finals d’octubre de 2009) amb la creació d’un perfil i pàgina de seguidors a Facebook, la principal teranyina de contactes i relacions virtuals de més èxit al nostre país i a escala internacional.

En tot aquest temps, el Centre ha aconseguit més de 2300 ‘amistats o contactes’ en el seu perfil, i més de 1500 ‘seguidors o admiradors’ de la seva pàgina, que van seguint totes les novetats i informacions referents als estudis que s’ofereixen o les notícies de la nostra institució i la seva comunitat. Aquestes dades posen al capdavant la nostra Escola, com a entitat de formació en turisme i hosteleria, més present en aquesta xarxa social, amb diferència respecte altres escoles catalanes i espanyoles de la mateixa branca d’estudis.

Aquests usuaris abarquen, principalment, tot el contingent d’alumnes i ex-alumnes tant de primer cicle, com de màsters i postgraus, professorat, investigadors, personal d’administració i serveis, i també col·lectius rellevants vinculats amb l’àmbit turístic i hoteler (gremis, associacions, cadenes hoteleres, establiments particulars de restauració, allotjament o agències de viatges, serveis d’equipaments a la indústria hotelera, administracions, oficines i patronats de turisme, professionals del Sector…) i, fins i tot, altres contactes, alguns directament no afins a aquest camp d’estudi, però que també estan interessats en les ofertes formatives de l’EUTDH.

L’Escola té previst incrementar encara més la seva presència a les xarxes socials, ja que s’han convertit en eines indispensables per estar en contacte permanent amb tota la comunitat universitària i amb les institucions i professionals del Sector per continuar establint vincles de relació, interacció i cooperació.

This entry was posted on Dilluns, 29 Novembre, 2010 at 15:56 and is filed under General, Mitjans de Comunicació, noves tecnologies. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.