EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 15 2010

Els alumnes de Direcció Hotelera visiten el creuer de luxe ‘Brilliance of the seas’

Els alumnes de segon curs del Graduat en Direcció Hotelera van realitzar una sortida d’estudis a les instal·lacions del creuer de luxe ‘Brilliance of the seas’ de la Companyia Royal Caribbean, el passat dijous 11 de novembre de 2010.

La visita va ser guiada per les explicacions de David Fusté Vera, Delegat Comercial de Catalunya i Balears de Royal Caribbean Cruises España i ex-alumne de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, que va facilitar detalls de la gestió l funcionament d’aquest tipus d’allotjament i transport, a més d’oferir dades sobre el turisme de creuers i el paper rellevant de Barcelona com a destinació de visitants procedents d’aquests establiments. La coordinadora de la titulació, la professora Beatriz Santolalla, també hi va ser present acompanyant als 17 alumnes que es van apropar a la terminal marítima del Port de Barcelona.

La companyia Royal Caribbean va obsequiar als alumnes de l’EUTDH convidant-los a un esmorzar gratuït a bord del vaixell.

This entry was posted on Dilluns, 15 Novembre, 2010 at 17:03 and is filed under alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.