EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 09 2010

Formació orientada a la pràctica en el servei de sala per a futurs Graduats en Turisme

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB seguint amb el seu tarannà fidel a adaptar-se constantment a les necessitats del sector i de l’alumnat, ha posat en funcionament, recentment, dos cursos de formació per assolir uns coneixements adequats i de qualitat per a la pràctica en el servei de sala, destinat als estudiants del Grau en Turisme que han sol·licitat poder treballar fent serveis-extres a l’Hotel-Escola Campus.

Amb aquests cursos intensius, celebrats els dies 4 i 5 d’octubre, i 2 i 3 de novembre de 2010, i on hi han participat dos grups d’alumnes, s’han impartit els coneixements necessaris per oferir un bon servei d’atenció al client. Tots els participants que han seguit els cursos (16 alumnes) han superat completament la formació.

This entry was posted on Dimarts, 9 Novembre, 2010 at 17:45 and is filed under alumnes, cursos, Grau de Turisme. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.