EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 28 2010

El Dr. Víctor Giménez, professor acreditat per l’AQU i l’ANECA

El Dr. Víctor Giménez, professor i Coordinador del ‘MBA en Gestió Hotelera’ i del ‘Postgrau en Màrketing i Finances Hoteleres’ de l’EUTDH, ha obtingut recentment, l’acreditació com a Professor Titular d’Universitat concedida per l’Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación (ANECA). També Giménez anteriorment havia estat avaluat molt favorablement per aquesta institució i havia rebut la certificació corresponent a la categoria de Professor Doctor Contractat.

A més, cal esmentar que aquestes dues acreditacions s’afegeixen a l’obtinguda per aquest professor procedent de l’Agència de Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) al reconeixement dels seus mèrits en el camp de la recerca econòmica i turística.

Aquestes acreditacions mostren l’alta qualitat en la docència i investigació dels professors que són avaluats satisfactòriament per aquestes institucions, i esdevenen un element distintiu de la seva trajectòria professional i acadèmica. A la vegada, aquest reconeixement també afavoreix la millora de la qualitat de l’ensenyament i de la recerca en els centres on desenvolupen les seves activitats.

This entry was posted on Dijous, 28 Octubre, 2010 at 8:40 and is filed under professorat, qualitat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.