EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 30 2010

Informació per als ex-alumnes de l’EUTDH que no han finalitzat els estudis

Us recordem que, com a estudiants de l’Escola que no heu finalitzat els estudis, l’EUTDH posa a la vostra disposició un servei d’assessorament i seguiment personalitzat, que us ofereix la posibilitat de reiniciar els estudis, mitjançant tutories específiques i les diferents eines telemàtiques i virtuals que el Centre posa al vostre abast.

Aquest servei va especialment dirigit a tots aquells ex-alumnes que els hi manquin crèdits i desitgin obtenir el títol de Diplomat en Turisme o bé el títol de Graduat en Direcció Hotelera. Els estudis de Diplomatura en Turisme es troben en procés d’extinció, donat que el Centre imparteix el Grau en Turisme des del curs 2009-2010 i els estudis del Graduat en Direcció Hotelera iniciaran el procés d’extinció properament.

En cas d’estar interessats, en aquest servei d’assessorament, us podeu posar en contacte amb nosaltres enviant un e-mail a la següent adreça: eutdh@uab.cat o bé trucant al telèfon 93 592 97 10.

This entry was posted on Divendres, 30 Juliol, 2010 at 15:17 and is filed under alumnes, estudis, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.