EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 29 2010

L’EUTDH ha organitzat diversos cursos d’especialització amb molt bona acollida

Posted in cursos |

Els cursos d’especialització de l’EUTDH de ‘L’Art del Còctel’ , ‘Cuina Afrodisíaca’ i ‘Introducció al Món del Vi i del Tast’ s’han convertit en un clàssic en la formació complementària i específica que ofereix anualment el nostre Centre. El nombre de participants en cada convocatòria ha estat satisfactòria, i en el cas del darrer curs esmentat, fins a 3 convocatòries s’han organitzat, degut a l’interès creixent tant del públic universitari com general en obtenir coneixements relacionats amb el camp de l’enologia i el tast de vins.

Les inscripcions a L”Àrt del Còctel es van esgotar als pocs dies d’obertura del període de matricula, fet que demostra que hi ha una demanda en apogeu en matèria de cocteleria, i que la docència que s’ofereix des de la nostra Escola, és de bona qualitat i adequada a les necessitats dels assistents.

Els darrers cursos d’especialització que s’han celebrat a l’EUTDH han estat:

• ‘L’Art del Còctel’ (del 17 al 21 de maig de 2010).
  • ‘Cuina Afrodisíaca’ (del 7 al 11 de juny de2010).
  • ‘Introducció al Món del Vi i del Tast’ (del 5 al 9 de juliol de 2010).

En les imatges podeu veure alguns moments de la docència d’aquests cursos.

This entry was posted on Dijous, 29 Juliol, 2010 at 13:55 and is filed under cursos. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.