EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 21 2010

Avís per als alumnes de 2on, 3er i 4rt del Grau en Turisme pendents de matriculació

Us informem que aquells alumnes que no van poder formalitzar la matrícula corresponent a 2on, 3er i 4art curs del Grau en Turisme, s’haurien de posar en contacte amb la Secretaria acadèmica de l’EUTDH, al telèfon 93 592 97 10, per tal d’establir cita per matricular-se el dia 17 de setembre.

******

Os informamos que aquellos alumnos que no pudieron formalizar la matrícula correspondiente a 2º, 3er y 4º curso del Grado en Turismo, deberían de ponerse en contacto con la Secretaría académica de la EUTDH, al teléfono 93 592 97 10, para establecer cita para matricularse el día 17 de septiembre.

This entry was posted on Dimecres, 21 Juliol, 2010 at 12:52 and is filed under alumnes, Grau de Turisme, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.