EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 19 2010

Primers resultats del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries de l’EUTDH per a l’any 2009

Posted in cieu, Informes |

El Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB (CIEU-EUTDH), que forma part de la xarxa INICIA per a la creació d’empreses, va nèixer a finals de l’any 2008 amb l’ànim de fomentar l’esperit emprenedor i la innovació entre els membres de la comunitat universitària en general, i en particular de l’EUTDH.

Durant el passat 2009, va atendre el CIEU un total de 290 usuaris, a qui es va assessorar i ajudar a elaborar 42 plans d’empresa i 3 empreses estan en procés de creació.

A més es van dur a terme 5 accions de sensibilització amb 178 participants i 4 accions de formació amb 137 participants.

També cal destacar la nombrosa participació en la “I edició del Premi CIEU-EUTDH 2009 a la idea més emprenedora”, on es van presentar un total de 19 idees de l’EUTDH i 27 idees de participants de la resta de la UAB. Finalment, es va premiar a una idea de cada col·lectiu.

Per altra banda, s’ha copsat que el perfil dels usuaris del CIEU correspon bàsicament a estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona de les titulacions de la Diplomatura de Turisme o Grau en Turisme (un 38%), Administració i Direcció d’Empreses (un 31%), Ciències Econòmiques (un 20%) i Direcció Hotelera (un 7%). La resta d’usuaris (un 4%) són estudiants d’altres titulacions de la UAB i membres del personal d’administració i serveis i professorat. La majoria són dones (un 60%). En quant a l’edat dels usuaris, la majoria (un 60%) tenen entre 19 i 26 anys, mentre que un 35% és menor de 19 anys. Pràcticament el 90% són catalans. Pel que fa a la seva situació professional, la gran majoria no treballa (al voltant del 70%).

Per a més informació i per poder contactar amb el Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries de l’EUTDH, visiteu el seu web a: http://cieu.eutdh.cat o bé, envieu un correu a: cieu.eutdh@uab.cat .

This entry was posted on Dilluns, 19 Juliol, 2010 at 18:04 and is filed under cieu, Informes. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.