EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 23 2010

Horaris especials del Centre per als dies 23 i 25 de juny

Posted in General |

En motiu de la celebració de la revetlla de Sant Joan al 23 de juny i, el 25 de juny essent pont en algunes facultats de la UAB, els serveis d’administració i atenció a l’alumnat de l’EUTDH romandran oberts des de les 08.30 h fins a les 15:00 h, moment en què es tancarà l’Escola. Preguem que disculpeu les molèsties.

Aprofitem l’ocasió per anunciar-vos que a partir del proper dilluns 28 de juny, s’inicia l’horari d’estiu i l’Escola i els seus serveis romandran oberts des de les 08.30 fins a les 20.00 h.

Que passeu una molt bona revetlla de Sant Joan!!!

This entry was posted on Dimecres, 23 Juny, 2010 at 12:29 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.