EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 22 2010

La UAB obté el segell de ‘Campus d’Excel·lència Internacional’

La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha obtingut el segell de ‘Campus d’Excel·lència Internacional’ gràcies a l’elaboració i desenvolupament del seu pla estratègic encaminat per apostar plenament pel coneixement i la innovació a la Universitat. Aquest projecte pretén crear un entorn acadèmic, científic, emprenedor i innovador dirigit a obtenir una alta visibilitat internacional i a dinamitzar el procés de col·laboració entre institucions ubicades en el potent entorn d’I+D+i de la UAB, amb la finalitat de situar-la entre les millors universitats europees. També el programa ‘Campus d’Excel·lència Internacional’ impulsa la qualitat en tots els àmbits: en la recerca, docència, transferència de coneixement, en la qualitat de vida del campus, i en la integració amb l’entorn.

La UAB es caracteritza per tenir una estructura de campus única a Espanya, un dels seus majors actius. En un mateix espai conviuen les facultats i escoles, els centres d’investigació, els habitatges per als estudiants i investigadors i els serveis per a tota la comunitat universitària. La UAB gaudeix d’una àmplia oferta cultural i esportiva per a tots els seus membres. Aquesta amalgama implica que el campus és una autèntica ciutat del coneixement que dóna cabuda a més de quaranta mil persones cada dia. Tot aquest talent es posa al servei del progrés científic i del compromís social i cultural i permet convertir-se en un Campus d’Excel·lència Internacional (CEI), en el qual l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera hi forma part.

Aquest reconeixement obtingut per la UAB fa molt més visible tot el conjunt agregat de la universitat i els centres d’I+D+i, i com a conseqüència, genera l’atracció de talent i d’iniciatives empresarials, a més d’incrementar el seu prestigi acadèmic, donant un salt qualitatiu i quantitatiu, que millora considerablement la seva posició entre les millors universitats del món pel seu compromís científic i social.

Aquí podeu veure un video sobre el projecte de futur de la Universitat Autònoma de Barcelona:

This entry was posted on Dimarts, 22 Juny, 2010 at 14:42 and is filed under General, qualitat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.