EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 14 2010

L’Escola de Turisme de la UAB impartirà el curs d’estiu ‘Història del Vi, Cultura Gastronòmica i Anàlisi’

Posted in cursos |

L’ Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera participa, una edició més, en la celebració dels cursos que s’ofereixen en la “Universitat d’Estiu” que la Universitat Autònoma de Barcelona organitza conjuntament amb altres facultats i escoles del Campus, amb la finalitat de facilitar nous coneixements especialitzats a la comunitat de la UAB, i que s’emmarquen en diferents disciplines acadèmiques.

En l’edició 2010, l’EUTDH continua participant, amb l’Institut de Ciències de l’Educació, en l’organització i docència del curs “Història del Vi. Cultura gastronòmica i anàlisis” , que se celebrarà del 12 al 16 de juliol de 2010, en horari de 9:30 a 13:30 , amb una durada de 20 hores. El preu del curs és de 130 euros i es realitzarà a les instal·lacions de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.

Aquest curs té un caràcter teoricopràctic, s’adreça tant a aquelles persones amb alguns coneixements en aquest camp, com a persones que vulguin endinsar-se en la cultura del vi i conèixer-ne els orígens i l’evolució fins a arribar als notres dies. Com a temes teòrics es parlarà de la història i les característiques del vi i d’altres begudes, la gastronomia, la cuina i el maridatge. La part pràctica se centrará en l’anàlisi visual, olfactiva i gustativa del vi.Els professors del curs són Jaume Fàbrega i José Luis García, professors de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.

Per més informació sobre aquest curs i d’altres, i com realitzar les inscripcions, visiteu el següent enllaç:

Universitat d’Estiu de la UAB

This entry was posted on Dilluns, 14 Juny, 2010 at 19:03 and is filed under cursos. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.