EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 19 2010

Adjudicació provisional de les Beques Sòcrates-Erasmus 2010-2011

Posted in alumnes, estudis, intercanvis |

Els alumnes de l’EUTDH que han sol·licitat ajuts i plaçes per poder desenvolupar part dels seus estudis de Turisme i Direcció Hotelera a l’estranger durant pròxim curs acadèmic, ja poden consultar l’adjudicació provisional de les Beques Sòcrates-Erasmus 2010-2011 tot clicant sobre aquest enllaç.

El proper dimecres 24 de març, es realitzarà una reunió obligatòria per als estudiants becats organitzada pel Coordinador dels Programes d’Intercanvi i Mobilitat de la nostra Escola, el professor Albert Vancells. La sessió informativa es portarà a terme a les 13:30 hores a l’aula 1.5. (1a planta).

Per a més informació, contacteu amb:

Albert Vancells
Coordinador dels Programes d’Intercanvi i Mobilitat
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera UAB
tel. 93 592 97 10
e-mail: albert.vancells@uab.cat

This entry was posted on Divendres, 19 Març, 2010 at 17:12 and is filed under alumnes, estudis, intercanvis. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.