EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 04 2010

Ponències del IX Simposi de l’EUTDH: ‘Aportacions de la Sociologia a la comprensió i praxi del Turisme’

Posted in Esdeveniments |

Ahir dimecres 3 de març, es va celebrar el IX Simposi de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona dedicat, en aquesta edició, a les “Aportacions de la Sociologia a la comprensió i praxi del Turisme”. Diversos acadèmics i experts en aquesta matèria es van reunir en aquesta taula rodona per oferir les seves contribucions i opinions sobre aquesta nova branca de la Sociologia, vinculada amb el turisme i el lleure; disciplina que permet la comprensió dels fenòmens socials que ha propiciat la implantació del turisme en les societats receptores i també emissores de fluxos turístics.

A continuació, us oferim la relació de les conferències ques es van pronunciar en el decurs del IX Simposi de l’EUTDH:

• Sr. Manuel Cuenca
    Doctor en Filosofia i LLetres, Catedràtic de Pedagogía de la Universitat de Deusto i Director del Instituto de Estudios de Ocio.

“Oci experimental, la nova mirada del turisme.

• Sr. Alejandro Mantecón
    Doctor en Sociologia, professor del Departament de Sociología i de la Universitat d’Alacant i membre del Instituto Universitario de Investigaciones Turísticas de la Universidad de Alicante.

“El paper de la legitimació social en la modernització turístico-residencial”.

• Sr. Adonis Ramouni
    Estudis d’economia i d’enginyeria electrònica i Director del Centre Cultural i de Viatges Aspasia Travel, S.L..

“El turisme com a antídot contra la pobresa social, econòmica i cultural.”

• Sr. Pau Morata
    Llicenciat en Filosofia i LLetres i en Ciències de la Informació, analista del sector turístic en els mitjans de comunicació.

“La creació de productes turístics en l’àmbit pseudo-cultural: obres literàries i pel·lícules com a eix motivador turístic”.

• Moderador

Sr. Albert Llorca
    Doctor en Filosofia i Ciències de l’Educació i professor de Sociologia de l’Oci i del Turisme de l’EUTDH-UAB.

Podeu descarregar-vos totes les Ponències del IX Simposi de l’EUTDH, en format pdf, tot clicant sobre l’enllaç.

This entry was posted on Dijous, 4 Març, 2010 at 16:12 and is filed under Esdeveniments. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.