EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 03 2010

L’EUTDH organitza cursos sobre Manipulació d’Aliments estàndards, ‘in company’ i a mida

Posted in cursos, estudis |

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, com a entitat autoritzada pel Departament de Sanitat de la Generalitat de Catalunya amb el núm. de registre (REFMA: 0060/CAT), i coneixedora de les necessitats específiques del sector hoteler i de la restauració, organitza diferents programes de formació dirigits als col·lectius implicats en la manipulació dels aliments en les activitats de restauració i hosteleria. Els cursos que es presenten a continuació estan concebuts per adaptar-se a les necessitats de les empreses a qui van dirigits, tant des del punt de vista d’adequació de continguts a les tasques desenvolupades pels assistents, horari i lloc d’impartició.

1) Curs d’Higiene Alimentària

Objectius

• Proporcionar els coneixements bàsics sobre higiene alimentària i la necessitat d’implantar autocontrols.

2) Curs avançat d’Higiene Alimentària: Anàlisi de perills i punts de control crític. Prerequisits.

Objectius

• Proporcionar els coneixements sobre el Sistema APPCC i els Prerequisits. I com aquests estan relacionats amb el Sistema APPCC.

• Donar a conèixer el conjunt de pràctiques i condicions higièniques bàsiques que són necessàries en els establiments alimentaris.

Destinataris

• Personal manipulador d’aliments de cuina i servei en establiments d’hosteleria, restauració col·lectiva i càterings, establiments alimentaris en general.

Metodologia

Els continguts dels mòduls s’adaptaran adequadament a les tasques realitzades pel personal de l’empresa i als riscos que comporten les seves activitats en relació a la seguretat alimentaria. Les classes s’enfocaran tant des d’un punt de vista teòric com pràctic, amb la realització d’exercicis i la simulació de casos reals. Per aquestes tasques l’Escola elaborarà un material didàctic adaptat al perfil dels assistents així com dissenyarà una prova d’avaluació final per tal d’acreditat els coneixements adquirits. Es lliurarà material escrit del curs.

Titulació o certificat

Es lliurarà certificació d’assistència i aprofitament reconegut pel Departament de Sanitat de la Generalitat de Catalunya.

Professorat

Els cursos seran impartits per M. T. Jané, professora de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i professional reconeguda i acreditada per impartir cursos de formació d’aquest sistema.

• La formació es pot dur a terme a les instal·lacions de l’empresa o a les aules de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB.

• Els alumnes de l’EUTDH gaudiran d’un descompte del 10 % sobre el preu total de la matrícula.

Lloc de realització, durada, preus, calendari i cursos

Curs

16 h.

220 € pax

A concretar

*HA és Higiene Alimentària.

Per a més informació:

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.
Edifici Blanc. Vila Universitària.
Campus de la UAB
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
www.eutdh.cat
E-mail: fcontinuada.eutdh@uab.cat

Visita el web dels Cursos de Manipulació d’Aliments de l’EUTDH, tot clicant sobre l’enllaç.

This entry was posted on Dimecres, 3 Març, 2010 at 14:16 and is filed under cursos, estudis. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.