EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 23 2009

Visites institucionals i altres informacions de l’EUTDH

Posted in Visites |

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB ha continuat establint contactes de col·laboració amb altres institucions per posar en funcionament nous projectes comuns. En aquest sentit, s’ha rebut la visita del sr. Manel Casals, Secretari General del Gremi d’Hotels de Barcelona i de la sra. Meritxell Tomàs, Responsable de Formació d’aquesta mateixa entitat; a més, també, la sra. Dolors Quinquer, Responsable del Programa Argos de la Universitat Autònoma de Barcelona va ser rebuda pels membres de la direcció de la nostra Escola, en el marc de la col·laboració que l’EUTDH realitza, des de fa diversos anys, amb aquest programa que potencia el primer contacte amb la Universitat dels alumnes de Secundària, en aquest cas, interessats en els estudis de Turisme i Direcció Hotelera.

Per altra cantó, el sr. Uroa i el sr. Orobitg van visitar, com a representants de la nostra Universitat, l’Hotel La Mola i el seu Centre de Convencions, el passat 20 de novembre de 2009.

En referència a la docència de l’assignatura “Gestió i pràctica de Cuina” de primer curs de Direcció Hotelera, es va rebre la visita del sr. Josep Colom , Director de Colofruit, que va impartir una xerrada sobre la negociació amb els proveïdors.

This entry was posted on Dimecres, 23 Desembre, 2009 at 12:07 and is filed under Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.