EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 21 2009

Publicacions de l’EUTDH a la venda

Posted in Obres, Publicacions |

Al passat 2007, en motiu de la commemoració dels 10 anys de la Diplomatura de Turisme a la Universitat Autònoma de Barcelona, es va publicar l’obra “Estrategia y gestión del turismo en el municipio” on diversos investigadors i professors de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera van participar aportant els seus coneixements i les seves troballes en aquest àmbit turístic. Aquesta obra va ser dirigida pels doctors Gerda K. Priestley i Joan Carles Llurdés i Coit, i amb la coordinació del professor Albert Vancells.

Aquesta publicació pretenia ser “una modesta contribució dirigida cap a la millora de la gestió, i una orientació sobre les polítiques i pràctiques, i esdevenir una ajuda als municipis que actualment estan en vies de desenvolupament de cara a l’establiment d’uns mecanismes que permetin un desenvolupament sostenible en el futur”, segons paraules del sr. Francesc Uroz, Director de l’EUTDH.

Actualment, hi ha exemplars d’aquesta obra disponibles al Centre de Recursos de l’EUTDH per a la seva consulta, però també, en podeu adquirir a la Secretaria del Centre, a un preu de 5.20 euros (per als alumnes, professors i personal de l’EUTDH), i al preu de 10.40 euros (per a la comunitat externa de l’EUTDH). Aquests preus inclouen l’IVA.

Per altra part, també es va publicar, al 2007, el llibre “Diplomatura de Turisme a la UAB. 10 Anys d’història” que també podeu adquirir al preu de 10.40 euros (IVA inclòs).

En aquesta obra es fa un repàs als primers deu anys de docència de la titulació de Turisme a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera , fent esment a l’evolució de les diferents àrees que configuren aquests estudis (cursos, assignatures, recerca, beques, intercanvis internacionals, pràctiques, etc) i també d’altres àmbits relacionats amb el nostre Centre (gestió, administració, staff, esdeveniments…). També s’inclouen diversos articles escrits pels càrrecs rellevants de l’EUTDH que ofereixen la visió en perspectiva de com s’han anat desenvolupant i millorant la qualitat tant en la docència com en la gestió de l’Escola. A més, es recopil·len altres aportacions relacionades amb el fenòmen del turisme de professionals de reconegut prestigi.

Per a més informació a l’hora d’adquirir aquestes publicacions, contacteu amb:

Secretaria de l’EUTDH
e-mail: eutdh@uab.cat

This entry was posted on Dilluns, 21 Desembre, 2009 at 15:13 and is filed under Obres, Publicacions. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.