EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 17 2009

L’EUTDH supera ja els mil usuaris agregats al seu perfil de Facebook

Només amb un mes i mig de funcionament a Facebook, el perfil de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB ha superat ja els 1000 contactes d’amistats (alumnes, ex-alumnes, estudiants i titulats de màsters i postgraus, professorat, i altres membres vinculats amb la nostra comunitat, i persones també interessades amb els nostres estudis i formació) que s’han adherit al perfil de l’EUTDH per estar al dia de les notícies de la nostra institució que es van incorporant.

També la pàgina d’admiradors de l’Escola està a punt d’aconseguir 600 usuaris que també reben les últimes novetats de l’EUTDH, i que elogien la metodologia de docència teòrica i pràctica que s’ensenya en les titulacions que s’imparteixen a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Per formar part de la comunitat virtual de l’EUTDH a Facebook , només heu de visitar el següent enllaç i afegir-vos com a amistat:

This entry was posted on Dijous, 17 Desembre, 2009 at 0:01 and is filed under General, Mitjans de Comunicació. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.