EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 15 2009

La Lliçó inaugural del curs 2009-2010 de l’EUTDH, en imatges

Posted in Esdeveniments |

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la Universitat Autònoma de Barcelona va celebrar, el passat 4 de novembre de 2009, l’acte d’inauguració del curs 2009-2010 amb la presència de Joan Carles Vilalta, Director General de Turisme del Departament d’Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya, que va impartir la conferència titulada “El sector turístic català: situació, reptes i tendències polítiques”. A la taula l’acompanyaven María José Recoder, Vicerectora de Relacions Institucionals de la UAB; Francesc Uroz, Director de l’EUTDH i Maria Noguera, Directora d’Estudis de l’EUTDH.

Us oferim les principals imatges d’aquest esdeveniment cliquant sobre aquest enllaç.

This entry was posted on Dimarts, 15 Desembre, 2009 at 20:38 and is filed under Esdeveniments. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.