EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 11 2009

L’EUTDH-UAB fa consultoria sobre els estudis d’Hoteleria i Turisme de Costa Rica

Posted in consultoria, Visites |

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB continua en la seva línia de col·laboració amb els organismes estatals de formació de Costa Rica en el procés de professionalització i modernització dels serveis turístics oferts. En aquest sentit, un consultor de l’Escola s’ha desplaçat al país per participar in situ en l’anàlisi de l’actual oferta dels estudis de “Encargado de Operaciones de Empresas Hoteleras” que s’imparteix a l’únic Hotel Escola del país.

Dins d’aquest projecte, s’ha analitzat profundament la conveniència de l’actual oferta formativa i de continguts atesa les necessitats actuals i futures del mercat laboral turístic-hoteler d’aquest país. Han estat unes jornades intenses fruit de les quals s’han dissenyat  sessions i accions de formació específiques, on experts de la nostra Escola treballaran per ajudar al desenvolupament dels nous itineraris i continguts dels estudis en Hoteleria i Turisme a Costa Rica.

This entry was posted on Divendres, 11 Desembre, 2009 at 13:22 and is filed under consultoria, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.