EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 10 2009

Darreres novetats de l’Àrea de Consultoria (ARC) de l’EUTDH

En aquest mes de desembre l’Àrea de Consultoria (ARC) de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB ha fet el lliurament a la Direcció General de Polítiques Ambientals i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya de la segona part de l’estudi sobre el perfil de la sostenibilitat del turisme a Catalunya. El projecte s’emmarca dins d’una estratègia impulsada pel Departament de Medi Ambient i Habitatge en què es pretén avaluar la sostenibilitat de diferents sectors econòmics, entre ells el turisme.

Per altra banda, el professor Francesc Romagosa va assistir el passat mes d’octubre a Brussel·les al seminari organitzat per la Comissió Europea “EDEN Network Meeting”, en el marc del Dia Europeu del Turisme. En aquest seminari el professor Romagosa va presentar la ponència “Indicators of sustainable tourism in the EDEN destinations”.

This entry was posted on Dijous, 10 Desembre, 2009 at 0:01 and is filed under consultoria, professorat, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.