EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 28 2009

La passarel·la Turisme-Empresarials es continuarà impartint en el proper curs 2009-10

Posted in estudis |

La passarel·la (o doble titulació) d’estudis de Turisme i Empresarials (i viceversa) que s’ha anat oferint a la Universitat Autònoma de Barcelona des del curs 2004-05 continuarà impartint-se malgrat el canvi de pla d’estudis en Turisme, en el seu pas de Diplomatura a Grau, com en els canvis realitzats a l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials de Sabadell, amb la creació de la nova Facultat d’Economia i Empresa en el campus d’aquesta ciutat.

Els alumnes de l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials que hagin finalitzat la carrera en Ciències Empresarials i vulguin continuar la seva formació amb una especialització en el sector turístic poden cursar els estudis de Turisme amb la realització d’uns crèdits complementaris. De la mateixa manera, els titulats en Turisme que desitgin adquirir una visió més àmplia de la gestió empresarial poden obtenir la titulació en Ciències Empresarials realitzant els crèdits complementaris.

Per a més informació sobre aquesta doble titulació, visiteu l’apartat d’Estudis del nostre web www.eutdh.cat, i dirigir-vos a la secció ‘Dobles Titulacions’ on hi trobareu tots els requisits per participar i les característiques d’aquesta passarel·la, o visiteu aquest enllaç:

This entry was posted on Dimarts, 28 Juliol, 2009 at 20:58 and is filed under estudis. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.