Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics de l'Autònoma

juny 16 2017

Resultats de la tercera Olimpíada clàssica

Posted in General |

Després de revisar les proves realitzades el 17 de maig passat, el tribunal de l’Olimpíada Clàssica de la UAB, constituït per la Comissió Organitzadora d’aquestes proves, acorda donar els guardons següents:

LLATÍ:

1. Pau Ostos Quintana (INS Alexandre Satorras, Mataró): un premi de 150€.

2. Maria Fossas Sala (Escola Ipse, Barcelona): lot de llibres.

2. Helena Unzué Gros (INS Santiago Sobrequés i Vidal, Girona): diploma acreditatiu.

GREC:

1. Helena Unzué Gros (INS Santiago Sobrequés i Vidal, Girona): un premi de 150€.

2. Clara Sansa Florit (INS Montserrat, Barcelona): lot de llibres.

3. Pau Ostos Quintana (INS Alexandre Satorras, Mataró): diploma acreditatiu.

En els pròxims dies es decidirà a quin dels guanyadors es premia amb la gratuïtat del primer curs, d’acord amb els resultats obtinguts.

La resta d’estudiants que van prendre part a les proves podran tenir un certificat de participació si comuniquen amb antelació la seva assistència a l’acte lliurament de premis.

El lliurament dels premis, dels diplomes i dels certificats es farà a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB en un acte obert a tothom que se celebrarà el dijous 29 de juny a les 16.00. Hi invitem especialment a tots els participants i els seus professors. Més endavant donarem més informació sobre aquest esdeveniment.
Donem la nostra enhorabona als guanyadors i a tots els participants d’aquesta tercera edició de l’Olimpíada Clàssica de la UAB.

Comissió organitzadora.

Adreça de contacte: olimpiada.classica.uab@gmail.com

This entry was posted on divendres, 16 juny, 2017 at 13:07 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.