Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics de l'Autònoma

jul. 10 2015

Presentació del Diccionari grec-català, 13/07/2015, 17h

Posted in General |

En el marc del XIV Congrés d’Estudis Clàssics, organitzat per la SEEC, tindrà lloc la presentació del Diccionari grec-català. D’Homer al segle II dC, dirigit per Joan Alberich i Francesc J. Cuartero. Després d’una llarga gestació, el diccionari ha estat recentment publicat per l’Enciclopèdia Catalana i la Fundació Cambó. Hi intervindran Francesc J. Cuartero (UAB), Joan Alberich, Josep Granados i Jaume Almirall, membres de l’equip redacció de l’obra, en la qual han participat professors i llicenciats de Filologia Clàssica de la UAB.  Conté més de 90.000 entrades, nombroses citacions, noms propis, etimologies i un ric apèndix morfològic. També inclou un ampli repertori de mapes del món grec a l’Antiguitat.

Dilluns, Aula Capella
Facultat de Filologia (Universitat de Barcelona)
Gran Via de les Corts Catalanes, 585, Barcelona

JPG-GREC-2 diccionari-grec-mapes_2

This entry was posted on divendres, 10 juliol, 2015 at 0:05 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.