Ciències de l'Antiguitat i Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics i del grau de Ciències de l'Antiguitat

Mai 04 2015

Premis de l’Olimpíada Clàssica de la UAB

Posted in General |

olimpiadaclassicauab1

Després de revisar les proves realitzades el 15 d’abril passat, el tribunal de l’Olimpíada Clàssica de la UAB, constituït per la Comissió Organitzadora d’aquestes proves, acorda donar els guardons següents:

Prova de Llatí

1r: Antoni Corrales Soberino, de l’INS Narcís Oller de Valls (premi de 140€ i diploma acreditatiu)
2n: Aitor Garrido Jiménez, de l’INS Guillem Catà de Manresa (diploma acreditatiu)
3r: Mar Vilar Codina, de l’INS Font del Ferro de Palafolls (diploma acreditatiu)

Prova de Grec:

2n: Xavier Molina González, de l’INS Institut Eugeni Xammar de l’Ametlla del Vallès (diploma acreditatiu),
3r: Anastasia Savchenko, de l’INS Montserrat de Barcelona (diploma acreditatiu)

La resta d’estudiants que van prendre part a les proves rebran un certificat de participació.

El lliurament dels premis, dels diplomes i dels certificats es farà a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB en una data que es comunicarà oportunament.
Donem la nostra enhorabona als guanyadors i a tots els participants d’aquesta primera edició de l’Olimpíada Clàssica de la UAB.

Comissió organitzadora

Cándida Ferrero
Sebastià Giralt
Marta Oller
Jordi Pàmias

peu-olimpiada2

This entry was posted on Dilluns, 4 Maig, 2015 at 15:08 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.