Ciències de l'Antiguitat i Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics i del grau de Ciències de l'Antiguitat

Jul 01 2015

Pràctiques externes: sol·licitud de plaça

Posted in General |

Avui s’obre el període de sol·licitud de l’assignatura de 4t Pràctiques Externes. Per optar a una plaça per al curs vinent és imprescindible enviar la sol·licitud emplenada abans del dilluns 6 de juliol al coordinador per correu electrònic (Sebastia.Giralt@uab.cat) juntament amb una còpia de l’expedient acadèmic en PDF que inclogui la nota mitjana.

La informació sobre les entitats i projectes on es poden realitzar les Pràctiques Externes es pot trobar a la Guia Docent de Pràctiques Externes 2015-2016 provisional.

La distribució dels estudiants en les PE es farà combinant tres criteris:

• Ordre de preferència triat per l’estudiant.
  • Disponibilitat de les institucions o projectes: cal l’acceptació dels seus responsables.
  • Expedient acadèmic dels estudiants: tindran preferència els que tinguin una mitjana més elevada o un perfil més adequat per a cada institució o projecte.

Un cop se sàpiga la plaça assignada cal confirmar de seguida si s’accepta o no per correu electrònic al coordinador.

This entry was posted on Dimecres, 1 Juliol, 2015 at 14:45 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.