Ciències de l'Antiguitat i Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics i del grau de Ciències de l'Antiguitat

Abr 28 2017

Oferta de pràctiques externes 2017-2018

Posted in General |

Aquesta és l’oferta de pràctiques externes per al grau d’estudis clàssics i els seus combinats (curs 2017-2018):

Oferta practiques externes classiques 2017-2018 (document PDF).

NOTA: A través del formulari podeu proposar una institució on fer les pràctiques si hi sou acceptats i té relació amb els estudis clàssics.

Al web de la Facultat trobareu el formulari de preinscripció a les pràctiques externes en aquest enllaç.

El formulari de preinscripció estarà obert fins el 10 de maig de 2017. Atenció: s’allarga el termini fins divendres dia 19 a les 16h. Per entrar-hi, cal posar-hi el NIU i la contrasenya.

Més informació:

Qui pot cursar les pràctiques?

• Assignatura optativa, convenient de cursar-la a 4t.
  • Cal tenir aprovats 120 crèdits.

Preinscripció i matrícula

• Període normal
    • Preinscripció ara en curs.
    • Juny: enviament de còpia de l’expedient acadèmic amb la nota mitjana al coordinador de pràctiques.
    • Finals de juny: admissió de l’estudiant i assignació de plaça.
    • Juliol: matrícula amb la resta d’assignatures.
  • Matrícula tardana (per mitjà d’ampliació o modificació de matrícula)
    • Només per cursar les pràctiques al 2n semestre o a l’estiu.
    • Setembre: reunió informativa.
    • Setembre: enviament de còpia de l’expedient acadèmic amb la nota mitjana al coordinador de pràctiques.
    • Final de setembre: preinscripció dels estudiants.
    • Novembre: admissió i assignació.
    • Febrer: ampliació o modificació de matrícula.

A més de la matrícula, per realitzar les pràctiques cal pagar una pòlissa d’assegurança i de responsabilitat civil (aprox. 6€).

Desenvolupament de les pràctiques

• Abans d’iniciar les pràctiques s’hauria de signar el conveni.
  • 1r/2n semestres / estiu (excavacions arqueològiques).
  • 150 hores en total: 125 hores de tasques al lloc de pràctiques + elaboració de la memòria + possibles sessions teòriques.
  • Els horaris s’han de pactar amb el tutor de la institució o projecte.
  • Avaluació:
    • informe final del tutor.
    • memòria final de l’estudiant.
    • Seguiment del coordinador.

Si teniu cap consulta escriviu al coordinador de pràctiques: Sebastià Giralt < Sebastia.Giralt@uab.cat >.

This entry was posted on Divendres, 28 Abril, 2017 at 0:10 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.