Ciències de l'Antiguitat i Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics i del grau de Ciències de l'Antiguitat

Jul 01 2016

Pràctiques externes 2016-2017: sol·licitud de plaça

Posted in General |

Avui s’obre el període de sol·licitud de l’assignatura de 4t Pràctiques Externes (PE). Per optar a una plaça per al curs vinent és imprescindible enviar la sol·licitud emplenada abans del dijous 6 de juliol al coordinador de PE per correu electrònic (Sebastia.Giralt@uab.cat) juntament amb una còpia de l’expedient acadèmic en PDF que inclogui la nota mitjana.

L’oferta d’entitats i projectes on es poden realitzar les Pràctiques Externes es pot trobar en aquest document.

Per més informació sobre el desenvolupament de les PE consulteu la Guia Docent de Pràctiques Externes 2016-2017 (provisional).

La distribució dels estudiants en les PE es farà combinant tres criteris:

• Ordre de preferència triat per l’estudiant.
  • Disponibilitat de les institucions o projectes: cal l’acceptació dels seus responsables.
  • Expedient acadèmic dels estudiants: tindran preferència els que tinguin una mitjana més elevada o un perfil més adequat per a cada institució o projecte.

Un cop se sàpiga la plaça assignada cal confirmar de seguida si s’accepta o no per correu electrònic al coordinador de PE.

This entry was posted on Divendres, 1 Juliol, 2016 at 18:21 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.