Ciències de l'Antiguitat i Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics i del grau de Ciències de l'Antiguitat

Mai 28 2019

Oferta de pràctiques externes 2019-2020

Posted in General |

Oferta

Aquesta és l’oferta de pràctiques externes per al grau d’estudis clàssics i els seus combinats (curs 2019-2020):

Oferta practiques externes classiques 2019-2020 (document PDF).

Preinscripció

Al web de la Facultat trobareu el formulari de preinscripció a les pràctiques externes en aquest enllaç.

El formulari de preinscripció estarà obert fins el 30 de maig de 2019.

Més informació:

Qui pot cursar les pràctiques?

• Assignatura optativa, convenient de cursar-la a 4t.
  • Cal tenir aprovats 120 crèdits.

Calendari de preinscripció i matrícula

• Preinscripció ara en curs (fins el 30 de maig de 2019).
  • Fins el 18 de juny: heu d’enviar de còpia de l’expedient acadèmic amb la nota mitjana al coordinador de pràctiques. També haureu de comunicar el semestre en què voleu fer les pràctiques.
  • 2 de juliol: admissió de l’estudiant i assignació de plaça.
  • Mitjan juliol: matrícula amb la resta d’assignatures.

A més de la matrícula, per realitzar les pràctiques cal pagar una pòlissa d’assegurança i de responsabilitat civil (aprox. 5€).

Distribució

La distribució dels estudiants en les pràctiques es farà combinant tres criteris:

• Ordre de preferència triat per l’estudiant.
  • Disponibilitat de les institucions o projectes: cal l’acceptació dels seus responsables.
  • Expedient acadèmic dels estudiants: tindran preferència els que tinguin una mitjana més elevada o un perfil més adequat per a cada institució o projecte.

Desenvolupament de les pràctiques

• Abans d’iniciar les pràctiques s’ha de signar el conveni entre la facultat i la institució on es fan les pràctiques.
  • 1r/2n semestres / estiu (excavacions arqueològiques).
  • 150 hores en total: 125 hores de tasques al lloc de pràctiques + elaboració de la memòria + possibles sessions teòriques.
  • L’horari i el calendari s’han de pactar amb el tutor de la institució o projecte sense que interfereixin les hores de les altres assignatures.
  • Avaluació:
    • Informe final del tutor.
    • Memòria final de l’estudiant.
    • Seguiment del coordinador.
    • En l’assignatura de pràctiques externes no es concedeix matrícula d’honor.
    • L’assignatura de pràctiques externes no es pot recuperar.

Si teniu cap consulta escriviu al coordinador de pràctiques: Sebastià Giralt < Sebastia.Giralt@uab.cat >.

This entry was posted on Dimarts, 28 Maig, 2019 at 16:47 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.