Ciències de l'Antiguitat i Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics i del grau de Ciències de l'Antiguitat

Jun 08 2019

Lliurament de diplomes i premis de l’Olimpíada clàssica 2019

Posted in General |

El pròxim dimarts 18 de juny, a les 16.30h., se celebrarà a la sala d’actes Frederic Udina de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB l’acte de lliurament de diplomes i premis de l’Olimpíada clàssica 2019, amb la presència del dr. Joan Carbonell, degà de la Facultat, i la dra. Gemma Puigvert, directora del Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana.

En el decurs d’aquest acte el dr. Antoni Cobos, professor de l’Institut Alexandre Deulofeu de Figueres, pronunciarà la conferència titulada “La traducció és una arma carregada de futur”.

Tothom és convidat a assistir-hi, especialment els participants a l’Olimpíada Clàssica i el seu professorat.

Al llarg de la setmana vinent es comunicarà als guanyadors de l’Olimpíada que han estat premiats. Els estudiants que van prendre part a les proves rebran un certificat de participació en el mateix acte, si confirmen l’assistència amb antelació.

This entry was posted on Dissabte, 8 Juny, 2019 at 19:04 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.