Ciències de l'Antiguitat i Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics i del grau de Ciències de l'Antiguitat

maig 10 2016

La recerca en l’àmbit de les ciències de l’Antiguitat i de l’Edat Mitjana

Posted in General |

El dijous 19 de maig de 2016 se celebrarà un acte organitzat pel Departament de Ciències de l’Antiguitat i de l’Edat Mitjana (CAEM) sobre la recerca en el nostre àmbit.

I PART

Aula 501 (de les 10.00h. a les 12.00h.)

10.00h. Presentació de l’acte. Dra. Gemma Puigvert (Directora del Departament de Ciències de l’Antiguitat i de l’Edat Mitjana).

10.15h. Taula rodona-debat. Amb la participació de:

• José Andrés Alonso (Becari Postdoctoral. Programa de “Formación Posdoctoral” Juan de la Cierva-Incorporación. Dept. de CAEM).
  • Alexander Fidora (ICREA-Research Professor. Dept. de CAEM).
  • Gerard González (Exbecari Predoctoral del Dept. de CAEM. Becari Postdoctoral Programa de “Formación Posdoctoral”. Universidad de Alcalá de Henares).
  • Anna Gutiérrez García-Moreno. Chair Junior del LaScArBx (Laboratoire d’Excellence Sciences Archaeologiques de Bordeaux). Institut de Recherche sur les Archéomatériaux – UMR (Unité Mixte de Recherche) del CNRS i la Université de Bordeaux Montaigne.
  • Adrià Piñol (Exbecari Predoctoral del Dept. de CAEM).
  • Jordi Vidal (ExInvestigador Ramón y Cajal. Professor Agregat Interí. Dept. de CAEM).
  • Josep Ma. Vila. (Arqueòleg. Professor Associat del Dept. de CAEM).

Moderarà la taula el Dr. Joan Carbonell (Professor de Filologia Llatina del Dept. de CAEM i Degà de la Facultat de Filosofia i Lletres).

II PART

Aula 102 (de les 12.00h. a les 13.00h.)

Presentació dels Màsters del Departament:
• Màster en Prehistòria, Antiguitat i Edat Mitjana (Dr. Ramon Martí).
• Màster Interuniversitari en Mediterrània Antiga (Dr. Borja Antela).
• Màster Interuniversitari en Identitat Europea Medieval (Dra. Helena Kirchner).
• Màster Interuniversitari en Arqueologia Clàssica (Dr. Josep Guitart).

This entry was posted on dimarts, 10 maig, 2016 at 22:52 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.