Ciències de l'Antiguitat i Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics i del grau de Ciències de l'Antiguitat

Jun 28 2016

Invitació a l’acte de lliurament dels premis de l’Olimpíada Clàssica 2016

Posted in General |

El pròxim dilluns 4 de juliol a les 16h. tindrà lloc a la Sala d’Actes de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB el lliurament de premis i certificats de la segona Olimpíada Clàssica. L’acte serà presidit pel degà de la Facultat, dr. Joan Carbonell, i per la Directora del Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana, dra. Gemma Puigvert.

Tothom hi és benvingut, especialment tots els estudiants que van participar en l’Olimpíada, els seus professors i els seus acompanyants. Es prega als premiats que confirmin l’assistència a l’acte. La resta d’estudiants que van prendre part a les proves rebran un certificat de participació en el mateix acte, si confirmen l’assistència amb antelació.

La Sala d’Actes (B7/1056) es troba entre el Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana i el Departament d’Història Moderna (1r pis, plànol).

Comitè organitzador de l’Olimpíada Clàssica

olimpiada.classica.uab@gmail.com

Atenció: l’hora de l’acte de lliurament de premis i certificats de la segona Olimpíada Clàssica finalment es manté a les 16h. No s’avança a les 15h (dilluns 4 de juliol) com s’havia avisat perquè ha fallat la comunicació del canvi als interessats. Disculpeu les molèsties.

This entry was posted on Dimarts, 28 Juny, 2016 at 18:25 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.