Ciències de l'Antiguitat i Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics i del grau de Ciències de l'Antiguitat

Abr 09 2015

Conferència de Nuccio Ordine a la UAB: La utilitat dels sabers inútils

Posted in General |
El proper dimarts 14 d’abril, a les 11,30, Nuccio Ordine, professor de literatura de la Università di Calabria, farà una conferència sobre “La utilitat dels sabers inútils” a l’auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB. L’acte estarà presidit pel degà, Dr. Joan Carbonell.
Nuccio Ordine, també filòsof i un dels majors coneixedors del Renaixement i del pensament de Giordano Bruno, és autor del llibre La utilitat de l’inútil. Manifest (2013).
La conferència està organitzada per la Comissió de Docència i la Coordinació del Grau d’Humanitats.

conferenciaNuccioOrdine2

This entry was posted on Dijous, 9 Abril, 2015 at 0:07 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.