Ciències de l'Antiguitat i Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics i del grau de Ciències de l'Antiguitat

Mai 12 2015

Colloquia Latina Barcinonensia II, activitat d’estiu de l’ICE de la UAB

Posted in General |

L’ICE de la UAB ofereix un curs d’immersió en la llengua llatina: tota la docència es durà a terme en llatí i es motivarà els alumnes perquè parlin i escriguin en aquesta llengua, treballant tant textos propis, com textos antics. Per garantir un millor aprofitament del curs, es preveuen dos nivells: principiants i avançats.

Professorat:
Cándida Ferrero (coordinadora), UAB; Pablo Villaoslada, Academia Polis Roma; Ramon Torné, Inst. Matadepera; Raül Segarra, Àgora Sant Cugat International School, i Antonio Javier Ortiz, Inst. La Ferreria, Montcada i Reixac.

Adreçat a:
Estudiants universitaris, professorat de secundària i totes aquelles persones que vulguin millorar la seva competència en llengua llatina, activa i passiva.

Calendari: del 6 al 10 de juliol de 2015
Horari: de 9 a 13 hores
Durada: 20 hores
Lloc: Casa Convalescència de l’Hospital de Sant Pau (Sant Antoni Maria Claret, 171, Barcelona)
Preu: 75 €

Programa complet i inscripció

This entry was posted on Dimarts, 12 Maig, 2015 at 23:44 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.