Ciències de l'Antiguitat i Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics i del grau de Ciències de l'Antiguitat

juny 11 2018

Acte de lliurament de premis, diplomes i certificats de la IV Olimpíada Clàssica

Posted in General |

Tal com havíem anunciat, aquest 15 de juny es donaran a conèixer els noms dels premiats de la IV Olimpíada Clàssica de la UAB. Perquè us aneu fent un buit a l’agenda us avancem que el dijous 21 de juny, a la sala d’actes de la Facultat de Filosofia i Lletres, se celebrarà el lliurament de premis, diplomes i certificats d’aquestes proves.

L’acte començarà a les 16.30 i estarà presidit pel Degà de la Facultat, Dr. Joan Carbonell, i la Directora del Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana, dra. Gemma Puigvert.

En el decurs de l’acte el dr. Raül Garrigasait, editor de la Bernat Metge, parlarà de “Prometeu, el lladre del foc”.

L’assistència a l’acte és oberta a tothom. Hi convidem especialment tots els participants i els seus professors. Els estudiants que van prendre part a les proves rebran un certificat de participació en el mateix acte, si confirmen l’assistència amb antelació.

This entry was posted on dilluns, 11 juny, 2018 at 23:04 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.