Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics de l'Autònoma

juny 26 2017

Acte de lliurament de premis, diplomes i certificats de la III Olimpíada Clàssica

Posted in General |

Com ja havíem anunciat aquest dijous 29 de juny tindrà lloc el lliurament de premis, diplomes i certificats de la III Olimpíada Clàssica.

L’acte començarà a les 16.00 i tindrà lloc a l’aula 501 de la Facultat de Filosofia i Lletres. L’acte estarà presidit pel Degà de la Facultat, Dr. Joan Carbonell, la Directora del Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana, dra Gemma Puigvert, i la representant de la Comissió Organitzadora de l’Olimpíada, Dra. Marta Oller.

En el decurs de l’acte la Professora Laura Lucas, de l’INS Gallecs de Mollet del Vallès, intervindrà parlant de “Olimpíades, clàssiques i no tant clàssiques”.

L’assistència a l’acte és oberta a tothom.

This entry was posted on dilluns, 26 juny, 2017 at 20:44 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.