Ciències de l'Antiguitat i Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics i del grau de Ciències de l'Antiguitat

Abr 22 2016

68 estudiants de batxillerat participen a la II Olimpíada Clàssica de la UAB (2016)

Posted in General |

olimpiada2016-2

Un total de 68 estudiants de batxillerat ha pres part en la segona edició de l’Olimpíada Clàssica de la UAB el passat dimecres 20 d’abril. De tots ells 62 van fer la prova de llatí i 29 la de grec. En cadascuna de les proves els participants van traduir un breu text i van respondre 25 preguntes sobre llengua, literatura, civilització i pervivència. Qui hagi obtingut la nota més alta podrà cursar amb matrícula gratuïta el primer curs del grau d’Estudis Clàssics, el grau d’Estudis d’Anglès i de Clàssiques o el grau Obert de Llengües i Literatures. A més. el primer de cada modalitat rebrà un premi de 100€. Altres premis seran en forma de llibres.

La procedència dels estudiants inclou poblacions tan variades com Badalona, Barcelona, Canovelles, Cassà de la Selva, Cerdanyola del Vallès, Girona, Granollers, Malgrat de Mar, Mataró, Mollet del Vallès, Montcada i Reixac, Palafolls, la Palma de Cervelló, Quart, Rubí, Sabadell, Salou, Salt, Sant Boi de Llobregat, Sant Cugat del Vallès, Sant Feliu de Llobregat, Sant Quirze del Vallès, Sant Vicenç dels Horts, Solsona, Terrassa, Valls, el Vendrell, Vic, Vilablareix, Viladecavalls.

L’Olimpíada ha estat organitzada pel grau d’Estudis Clàssics de la UAB, amb la col·laboració de l’ICE, el programa Argó i el Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana de la UAB, amb la finalitat de fomentar l’estudi de les llengües i la cultura clàssiques a secundària, premiar l’excel·lència acadèmica i proporcionar un punt de trobada entre el batxillerat i la universitat.

Més sobre la segona Olimpíada clàssica:

This entry was posted on Divendres, 22 Abril, 2016 at 13:28 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.