Estudis Clàssics UAB

El blog del grau d'Estudis Clàssics de l'Autònoma

maig 18 2017

Estudiants de batxillerat participen a l’Olimpíada Clàssica de la UAB

Posted in General |

Ahir, 17 de maig, a la Facultat de Filosofia i Lletres, es va celebrar la tercera edició de l’Olimpíada Clàssica de la UAB amb la participació de 33 estudiants de segon de batxillerat provinents de nombrosos centres de Catalunya de les poblacions següents: Alella, Barcelona, Blanes, Figueres, l’Hospitalet de Llobregat, Girona, Mataró, Mollet del Vallès, Montcada i Reixac, Sant Cugat del Vallès, el Vendrell, Viladecavalls. Del total 32 estaven inscrits a la prova de llatí i 18 a la prova de grec. En cadascuna de les proves els participants van traduir un breu text i van respondre 25 preguntes sobre llengua, literatura i civilització. Qui obtingui els millors resultats tindrà l’opció de cursar amb matrícula gratuïta el primer curs del grau d’Estudis Clàssics, el grau d’Estudis d’Anglès i de Clàssiques o el grau Obert de Llengües i Literatures. A més, el primer de cada modalitat rebrà un premi de 150€. Com a premis també es donaran llibres.

L’Olimpíada ha estat organitzada pel grau d’Estudis Clàssics de la UAB, amb el suport i la col·laboració del Deganat de la Facultat de Filosofia i Lletres, de l’ICE, el programa Argó i el Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana de la UAB, a més d’Adesiara editorial i la Col·lecció Bernat Metge, amb la finalitat de fomentar l’estudi de les llengües i la cultura clàssiques a secundària, premiar l’excel·lència acadèmica i proporcionar un punt de trobada entre el batxillerat i la universitat.

Més sobre la segona Olimpíada clàssica:

This entry was posted on dijous, 18 maig, 2017 at 16:17 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.