Acte final de graduació de “Ciència i Tecnologia dels Aliments”

1.-Ubi societas, ibi ius. Un dels avantatges de fer classes sobre matèries legals és que un pot passejar pels mons més diversos: entre estudiants de medi ambient, d’Economia, de Lletres, de Geografia o , com m’ha passat darrerament, d’estudis sobre alimentació (el nom acadèmic és “Ciència i Tecnologia dels Aliments”). De fet, això també li passa als advocats, que viuen sovint en contacte amb variades personalitats i entorns.

*

…      2.-Ahir vaig tenir el plaer d’assistir a l’acte de graduació de la promoció 2011-2015 de Ciència i Tecnologia dels Aliments a la UAB. Un lloc on sempre m’he sentit molt ben tractat, gràcies a l’amabilitat de la Degana Reyes Pla, de la incansable coordinadora Manuela Hernández i d’un bon grapat de professors: la Bibiana Juan, en Balagué, el company Rodríguez Jerez –que ja coneixia-, etc.

**

…      3.-Normalment, un procura mantenir un tracte respectuós i cordial amb els alumnes (encara que potser no sempre ho aconsegueix). Ara bé, he d’anotar que aquest curs ha estat especialment atractiu ja que, de fet, només vaig fer cinc o sis sessions d’introducció a la legislació alimentària, però això ha estat suficient per a conèixer un bon grapat de joves actius i entusiasmats. Podria citar molts noms, però prefereixo no fer-ho per a no deixar-me ningú (per un criteri purament institucional, hauria de referir-me als delegats Esher Górriz i Eduard Grau). Ara aquest món, tal com és, és el seu patrimoni.

Deixo aquí algunes fotografies de l’acte.

Discurs de la professora Ferragut i del professor Rodríguez Jerez.

CIMG1049

Imatge del moment del jurament col·lectiu.

Regraciament i discurs final de Clara Navarro i Anira Ruiz.

Clausura de l'acte.

Clausura de l’acte.

CIMG1058

Discu

Acerca de Joan Amenós Álamo

Professor de Dret Administratiu
Esta entrada fue publicada en Ciència i Tecnologia dels Aliments, Diarios de un profesor disperso y etiquetada , , . Guarda el enlace permanente.