innovar per aprendre 3

Dins del pla Pilot Innovar per aprendre l’ICE proposa centrar els debats de la xarxa sobre l’aprenentatge. Com aprenen més i millor els nostres alumnes? I els mestres? I els centres?
En aquest sentit oferim a les escoles de la xarxa, uns cursos i un assessorament sobre llenguatge audiovisual amb la finalitat de que les escoles puguin generar vídeos curts i molt comunicatius per fomentar un bon debat pedagògic i didàctic.
Aquesta vídeos seran una part important de l’espai virtual interactiu.
En la mateixa línia a la reunió de planificació de curs va semblar bé que aquest any, les escoles que preparin les visites ho facin ensenyant-nos pràctiques d’aprenentatge. Coses concretes que fan amb els seus alumnes perquè aprenguin.
Ens vam trobar 46 persones de 20 escoles .
Clicant aquĂ­ podeu llegir les preguntes que es fan les escoles.
Preguntes i oferiments Xarxa escoles que aprenen 2015-2016 – Full 1
Clicant aquĂ­ us podeu inscriure en “Assessorament per a l’ediciĂł de vĂ­deos”